آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

در یک شبِ سردِ یلدایی

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ

   دیشب برفِ سنگینی بارید ،

 

   آخر شب از خانه بیرون رفتم ،

 

   تا بارشِ برف را ببینم ،

 

   وارد کوچه که شدم ،

 

   ردِ پایی  بر رویِ برف ،

 

نظرم را به خود جلب کرد ،

 

   در اندیشه فرو رفتم ،

 

   حتم داشتم  که آن ردپا ،

 

   جایَ پاهایِ تو بود ،

 

   نقشِ کفِ چکمه هایت که بر روی برف حَک شده بود ،

 

   به من میگفت ،

 

   که دقایقی پیش ،

 

   از کوچه ی ما می گذشتی ،

 

   حضورت ،

 

   در آن شبِ سردِ یلدایی ،

 

   گُدازه های غم را تا سپیده دَم ،

 

   در دلِ بیتابِ عاشق و تنهایم ،

 

   شعله ور میساخت .

 

                       شاعر معاصر : داوود جمشیدیان ، متخلّص به سِتین

                                               یلدایِ 1399

 

  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۴
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">