آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

پریِ نازِ من

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ق.ظ

به ضیافت بزم مهربانی تو آمده ام

مرادر کُنجِ قلبِ

مهربانت جای بده

من از مرز انتظار گذشتم

تا به نگاهت رسیده ام

و می خواهم تا ابد

در قلبت بمانم

تا تاریخ پایدار است من

با تو می مانم

و در باورِ خیالم

تنها به تو می اندیشم

ای پریِ نازِ من

ای عشقِ بی بدیل من.


مرداد ماه 1393 داوود جمشیدیان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
داوود جمشیدیان

نظرات  (۲)

عالی بود
"من از مرز انتظار گذشتم
تا به آستان نگاهت رسیدم"
دلنشین بود ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">