آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

غروب دلتنگی

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ق.ظ

در کوچه باغ تنهایی دلم

                                        بهانه تو را می گیرم ،

در یک غروب غم انگیزِ پائیزی

                             باد خزان شاخه های درخت

پیر چنار را به رقص در می آورد،

                                                                  منظره ای زیبا اما غم انگیز را در خاطرم مرور می کند.

ناگهان طلایی برگی از میان برگهای درخت چنار به روی دستم می افتد ،

حضورش مرا در اندیشه ام فرو می برد،

                                                      نقشی که بر برگ خشکیده چنار حک شده بود

مرا در اندیشه ام فرو برد ،

ناگهان دریافتم ،

 که بر برگ درخت پیر چنار

اینگونه نوشته شده بود:

در انتظارم نمان مرا فرصت دیدار تو را نیست،

من به دیدارت نمیتوانم بیایم ،

ای همدم روزهای تنهایی من،

ای عشق من،

شاید وقتی دیگر .........

  شهریور ماه 1393 داوود جمشیدیان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
داوود جمشیدیان

نظرات  (۴)

۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۹ زهرا از اصفهان
عالی بود استاد
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۹ زهرا از اصفهان
ای همدم روزهای تنهایی من
ای عشق من

عالی بود استاد

در انتظارم نمان مرا فرصت دیدار تو را نیست،

من به دیدارت نمیتوانم بیایم ،

ای همدم روزهای تنهایی من،

بسیار زیبا بود استاد این قسمت که رسیدم اشک بر گونه هایم روان شد...

واقعا این شعرتون عالی بود...
واقعا عالی.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">