آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

BIMARE ESHGH

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ق.ظ

 

             بیمارِ عشق

 

  در مسلخِ عشق ، عاشقِ زار تو ام

  تا گاهِ سحر ، دوباره بیدار تو ام

  از سوزِ عطش سوخت لبِ تشنهٔ من

  عمریست طبیب من ، که بیمار توام

  ای غُنچهٔ نو شکُفتهٔ باغِ نگاه

  آن شبنمِ افتاده به گُلزار توام

  آمد همه جانِ من به لب ای مَهِ من

  در حَسرتِ آن لحظهٔ دیدار توام

  خوشبوی تری تو از گُلِ نرگس و ناز

  تو نِکهتِ عشقی و من آن خار تو ام

  لیلی رُخِ من ! نِگر تو ما را به دَمی

  آواره چو مجنون که در انظار تو ام

  ای دخترِ ناز ! بیا تو در عمق دلم

  دریاب مرا ، که من گرفتار تو ام  .

 

                    شاعر معاصر : داوود جمشیدیان

 

                             اسفندماه ۱۳۹۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۳
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">