آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

DAR POSHTE HESARE TAHRIMHA

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

 در پشتِ حصارِ تحریم ها

 

 

 ما از تحریم ها نمی ترسیم و مقاومت خواهیم کرد ، تمامِ دنیا این را بداند که

 ما بدنبالِ بمبِ اتم نیستیم ، بدنبالِ صلح ، آرامش و آسایش در جهان هستیم .

 

 عُمری  در آغوشِ  غم  و  ،  پشتِ  حصارِ  بسته ام

  در انتظارِ  صُبحم  و   ،   به  شوقِ   آن  نشسته ام

 هوایِ   پاکیِ  دلم    ،   شده   غُبار  و   ابر   و   مِه

 من از سکوتِ  محضِ  خود ، در این غُبار  خسته ام

 دلِ     شکستهٔ      مرا       کسی      دوا     نمی کند

 ز  دست    نابرابریست    که    اینقَدَر     شکسته ام

 رهایی  از  حصارِ غم    ،    شده ست    آرزویِ   دل

 خوشا  دَمی  که  بینی ام   ،   از این  غُبار   رسته ام

 ز  مرگِ  عدل  شاکی ام    ،    به  تیرِ   کینِ  مُلجمان

 ببین   رسایِ   بانگمو    ،   ز  دستِ    پینه  بسته ام

 چرا   قضایِ    من   شده    ،   فنا  ز  جورِ   بانیان ؟

 مگر  خدایِ من  نگفت   ،   که من  زخونِ  بسته ام ؟

 دلم  شده  هواییِ     :    سکوت  و   نان  و   عاشقی

 مکن تو باور  ای جهان  ،   که فکرِ   بمبِ هسته ام .

 

                                شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان  مُتِخَلِص به سِتین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">