آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

*

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ

  شاهکاری دیگر در شعرِ پارسیِ جهان :

 

        عَطَشِ عشق

 

  سوخت دلم از عَطَش ، در هَوَسِ روی یار

  کاش زنم دست بر  ،   تارَکِ  آن موی  یار

 هوش رُبود از سرم  ،  گُل رُخِ   زیبایِ من

  کی به مشامم رسد ، نِکهَتی از  بوی یار ؟

  عاشق و مجنون شدم  ، گشت  دلم  بیقرار

  در  تبِ   داغِ  رُخ  و  ، آن  خمِ  ابروی یار

  نیست مرا  حالِ خوش  تا که  کِشَم  انتظار

  در پیِ  دیدارِ  او   ،   در گُذر  از  کوی یار

  ای که تو می آیی از   وادیِ   لیلی رُخان !

  بر دلِ من مژده آر  ،  از طرف و سوی یار

  آمده  جانم  به لب   ،  سوخت   دلِ عاشقم

  مانده به دل حَسرتِ :  دست به لیموی یار

  نیست  جز این  آرزو  بر دلِ  جمشیدیان :

  لب به لبش  تا سحر ، بر سرِ  بازوی یار .

 

  شاعر معاصر : داوود جمشیدیان مُتِخَلِص به سِتین

                       شهریور ماه  ۱۳۹۵

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">