آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

SAMAN

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

  شاهکاری دیگر در شعر و ادبیاتِ پارسی زبانان جهان :

 

              سامان

 

  قامتِ    دلنوازِ    تو   ،  بویِ   بهار  میدهد

  بر دلِ  عاشقم بسی  ،  صبر و  قرار  میدهد

  مستِ رُخَت شدم  بیا، دَمی تو  در نگاهِ  من

  به  باغِ   خاطرم   گُل  و، غُنچه  ببار  میدهد

  دستِ مرا  بگیر که این  ، دلم  شده  هواییت

  اوجِ  نگاه   تو   فَلَق ،  بر  شبِ   تار  میدهد

  ای  همهٔ  وجودِ  من ،  تو بهترین  بهانه ای

  که عشقَت اینهمه صفا  ،  به این دیار میدهد

  بسویِ خود تو بُرده ای، مرا به تارکِ عَطَش

  ای  که  طنینِ  تو  مرا  ،  ز غم  فرار  میدهد

  مرا چه چاره که این دلم ، شده اسیرِ دامِ تو ؟

  خوشا دَمی که این دلم ،  تن به شکار میدهد

  خم شده قامتم ز بس ، که مانده ام  در انتظار

  بیا    که   نِکهَتِ   رُخِ   تو   بویِ  یار میدهد

  هوا و نبضِ خاطرم ، عَجین شده به عشقِ تو

  که   یادِ  تو   مُسَکِنی  ، بر  دلِ  زار  میدهد .

 

                                      شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان

                                               تیرماه ۱۳۹۵

 
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">