آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

ESHGHE BAKHTIARIE MAN

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ

  

  عشقِ بختیاریِ من :

 

                                  جدید ترین غزلِ من

 

  دل  گشته   بیقرارت   ،   ای   عشقِ   بختیاری

  ما  را  بخوان  به  بزمت  ، عُذری  دگر   نیاری

  از  دوری  و   فراغت  ،   سر رفته  در  گریبان

  خو کرده   این   دلم با   ،  اندوه  و  گریه زاری

  پَر   میزند   دلِ   من   ،   در   حسرتِ   وصالت

  بیتاب    در    تبِ  تو   ،  از   شوقِ   همجواری

  میسوزم از عَطَش چون  ، دشت و کویرِ خشکی

  چون   غُنچه های  تشنه  ،  در  قلبِ  لاله زاری

  ای  ابرِ تیره  می بار  ،   در سوگِ  این  دلِ  من

  بر  بختِ  تارم  امشب  ،   باید  که  خون   بباری

  پرُ شد   دلم   از اندوه    ،   با  ماتم  و  غمِ  دَهر

  طی  شد   تمامِ  عُمرم   ،   در  اوجِ   غمگُساری

  سرد است هوایِ این دل  ،  کی میرود  زمستان ؟

  ماندم    در   انتظارت     ،    ای   موسمِ   بهاری

  اندر  فراغِ  عشقَت  ،   غمگین   مباش  داوود !

  تا    عاقبت    سر آید    ،     ایامِ     بیقراری   .

 

  شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان ، مُتِخَلِص به سِتین

                              تیرماه ۱۳۹۵

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">