آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

NOSHIN

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ

   شاهکاری دیگر در شعر و ادبیاتِ پارسیِ زبانان جهان ،

 

   خوابِ نوشین

 

خسته ام زین عشق جانا ، ترک و آزارم مکن

در پی ات گمگشته ای ، در این شبِ تارم مکن

ناز کم کن نازنینا ! از طنینِ عِشوه ات

من گران نازت خریدم ، اینچنین خوارم مکن

کرده ای دل را اسیرت ، چون غزالِ دامِ خود

در میانِ دامِ خود ، آشفته اینبارم مکن

گشته ام حیرانِ رویت در غُبارِ انتظار

در گذر از انتظار ، محرومِ دیدارم مکن

تو طبیبِ عشقی و من عشقِ بیمارِ تو ام

از شفایِ خود دگر اینگونه بیزارم مکن

چون نَمِ شبنم بشین بر خُشک برگِ تشنه ام

از عَطَش می سوزد این دل ، ترکِ گُلزارم مکن

ای که مجنونِ توام ، معشوق و لیلایِ مَنی

عاشقِ محکوم و سربررفته  بر دارم مکن

من به خوابت رفته ام ، امشب در آغوشِ توام

بَه چه نوشینْ خوابِ خوبی !!! هیچ بیدارم مکن .

 

شاعر معاصر : داوود جمشیدیان متخلص به سِتین

         فوریه 2016  --- ایروان ( جمهوری ارمنستان )


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">