آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

از دستِ فلک

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ق.ظ

ای  فلک  از  تو  شکایت  می کنم

از   ستم هایت   روایت   می کنم

آه سردم می کِشم من در پی ات

شِکوه از  جور و  جفایت  می کنم

 

شهریور ماه ۱۳۹۴ --- مجنون بختیاری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۲)

سلام آقای جمشیدیان اشعار بسیار زیباست ولی آیا ترانه سرایی هم میکنید یعنی در قالب چهار پاره ی محاوره ای...
سلام آقای جمشیدیان خیلی مقالاتتون رو دوس داشتم و خیلی استفاده کردم مچکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">