آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

شاعرِ سی ثانیه ای

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ق.ظ

 داوود جمشیدیان متخلص به سِتین شاعرمعاصر ایران در بدو ورودش

  به شیراز و حضور بر آرامگاه حافظ در مدت زمان تنها سی ثانیه و بدون

  زمینهٔ قبلی اینگونه دروصف حافظ قلم زد :

  من و تو شاعرِ این مِلک و خاکیم

  که  هر دو   افتخارِ   نسلِ   پاکیم 

   میان    آسمانِ     شعرِ     پارسی

   ادیبان         اخترانِ       تابناکیم

 

       شهریورماه ۱۳۹۴ ( حافظیه ی شیراز )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۴ یلدا از شیراز
سلام استاد ، من عاشق شعرم ، اشعارتون فوق العاده زیبا هستن ، من دانشجوی دانشگاه آزاد واحد نجف آبادم ، کاش میشد از نزدیک ببینمتون استاد
خیلی دوس دارم ببینمتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">