آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

هَوسِ پرواز

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

ای   گُلرُخِ   من   بیا   دَمی   در   برِ    من

دستی  بکش  از  عشق کنون  بر سرِ من

سر زد   به   سرم   هوایِ   پرواز   ،  ولی

افسوس که شکستهِ است ، بال و پرِ من

 

اردیبهشت ماه 1394 --- داوود جمشیدیان ( سِتین )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۳ سامانه افزایش بازدید

بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

http://ec01.ir

مراجعه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">