آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

بهارِ عشق

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ

عاشقِ آن چشم و نگاهت شدم

محوِ   تماشایِ    جمالت   شدم

نقشِ  رُخت  خیمه  که زد بر دلم

راهی  آن  کوی  و  دیارت  شدم

روشنی  محفلِ   عشقت  شدم

شمعِ شبت ،در شبِ تارت شدم

رد نکن  ای دوست تو عشقِ مرا

جان  به  تو  دادم  ، فدایت شدم

جز  تو  مرا نیست هوایی به سر

یک شبِه  مشتاقِ سرایت شدم

در  همه ی  فصلِ  زمستانی ات

ناز نکن  چون   که  بهارت  شدم

ای  نفس  و   مونسِ  تنهایی ام

عشقِ تو ام ، عاشقِ زارت شدم

تابه چه حد من به رَهت سرنَهم؟

منتظرم ،  چشم  به راهت شدم

 

اردیبهشت ماه 1394 --- داوود جمشیدیان (سِتین )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۳
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۶ زهرا از اصفهان
بسیار بسیار زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">