آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

سرابِ عشق

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ب.ظ

کاش   قلبم  دردِ  و حیرانی   نداشت

لحظه ای  در  خود  پریشانی نداشت

عشق را در دل سرابی بیش  نیست

در  سرابش ،  کاش  ویرانی  نداشت

 

فروردین ماه 1394 --- داوود جمشیدیان ( سِتین )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
داوود جمشیدیان

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز من از وبلاگ شما خوشم امده و دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم اگر شما هم موافقید لطفا ما رو با نام couple لینک کنید سپس خبر بدهید ما هم شما را لینک کنیم  couple.blog.ir 
پاسخ:
سلام دوست عزیزم . منم تمایل به آشنایی بیشتر با شما و تبادل لینک دارم .  این شماره منه : 09130946150      اگه تمایل دارید بیایید تو واتس آپ من اونجا هستم  تا بیشتر با هم آشنا بشیم .   ارادتمند شما :  داوود جمشیدیان : ترانه سرا ، نویسنده و شاعر معاصر کشور
خیلی زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">