آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

بهانه ای برایِ شعرِ من

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ق.ظ

 

غزلی خواهم ساخت

بر وزنِ چشمانِ تو

با قافیه ای به زیباییِ نگاهت

 

دستهایم خالیست

اما همتی بلند دارم

به بلندایِ شبِ یلدا

 

وجودم مملو از عشق است

به دنبالِ بهانه می گردم

در اندیشه هایم گُم می شوم

 

                         و تنها با خیالِ تو نَفَس می کشم

                                                         لحظه ها می گذرند

                             و در گذشته ها محو می شوند

 

من همچنان سر در گریبانم

ناگهان تو را می یابم

                       و درختِ باورم شکوفه می دهد

 

 

نام تو در دفترِ شعرم نقش می بندد

و تو بهترین بهانه می شوی برای شعرِ من

 

 

 

                                         داوود جمشیدیان

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
داوود جمشیدیان

نظرات  (۲)

سلام.
با دو کلیپ زیبا و جالب به روزیم...
منتظر شما و نظراتتون

التماس دعا
یا علی مدد
امیدوارم ایم به کام باشه بسیار عالی بودن همه ی شعراتون رو خوندم و بسیار زیبا بودن من ظرفدار اشعر سپید هستم اما شعرای کلاسیکتون رو بیشتر پسندیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">