آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

MAHE MAN

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

 روایتی از عشق در یک غروبِ سرد و غم انگیزِ پاییزی :

 

                     ماهِ من

 

 ای ماهِ من کجایی ؟ امشب غمِ تو دارم

  در حَسرتِ نگاهت ، بیتاب و بیقرارم

  ما را رها نمودی ، با این غم فراوان

  سرگشته و پریشان ، افتاده در غبارم

  هوش از سرم رُبوده ، تابِ نگاهِ مَستَت

  کی میرود زمستان ، سر میرسد بهارم ؟

  میسوزدازعَطش لب،ازبهرِ بوسه ای ناب

  تا کی غمِ تو را من ، بر این دلم گذارم ؟

  از پیکِ آن لبانت ، پُر کُن تو ساغرم را

  در اِمتدادِ مَستی ، بی آن مَی ات خمارم

  عاشق شدم  دوباره بشکست این دلِ من

  جز دیدن رُخَت من ، دیگر غمی ندارم

  من ماندم و غمِ تو ، با خاطراتِ عشقت

  آواره و گریزان ، در شامِ سردِ تارم .

  

 

                               شاعر معاصر : داوود جمشیدیان ، متخلص به سِتین

                                                                زمستان ۱۳۹۶

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">