آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

SHARABE ESHGH KHARABE ESHGHG

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ب.ظ

 

  شاهکاری جدید در شعر و ادبیاتِ پارسیْ زبانان :

 

   تقدیم به روحِ شاد و مُطهرِ حافظ ، اُسطورهٔ بی بَدیلِ شعرِ پارسیِ جهان  :

 

     

        شرابِ عشق ،

 

               خرابِ عشق

                            

 پُر کن تو ساغرم را ، امشب خراب عشقم

  باز است هر دو چشمم ، اما به خواب عشقم

  آمد رُخَش به یادم ، مجنون شدم دوباره

  در امتدادِ مَستی ، دادم جواب عشقم

  گشتم دَمی پریشان ، سر رفته در گریبان

  در باغِ آن نگاهش ، اندر سراب عشقم

  در بزمِ یار رفتم ، دستی زدم به زُلفش

  دریافتم که با او ، در آب و تاب عشقم

  در این تَبِ خُماری ، از دردِ بیقراری

  در حَسرتم که نوشم ، جُرعهْ شراب عشقم

  عابد شدم در آندم ، رو کردْه قبلهٔ عشق

  خوکرده با نیایش ، بهرِ تراب عشقم

  دردی کشیده ام  بس ، من از فِراق رویَش

  بر خود غمی بدیدم ، از اِضطراب عشقم

  رفت و هنوز یادش ، در خاطرم بجا ماند

  تا جاودانه ماَند ، در این کتاب عشقم

  غم آمده سُراغم ، از دیده بُرده خوابم

  کی میشوم رها من ، از این عذاب عشقم ؟.

 

                                 شاعر معاصر : داوود جمشیدیان ، متخلص به سِتین

                                                      زمستان ۱۳۹۶

                                          

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">