آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

ASHEGHE ZAMINI VA MASHOGHE ASEMANI

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

 

   عاشقِ زمینی ، معشوقِ آسمانی

 

  خدایا !  تو پَروَردِگارِ منی

  نگهدارِ من ، در جوارِ منی

  ندارم بجز تو پناهی دگر

  تو سامان و اوجِ قرارِ منی

  خزان را بُرون کرده ای از دلم

  طَنینِ شکوهِ بهارِ منی

  مرا دور کن از سیاهیِ دَهر

  طلوعِ فروغِ نهارِ منی

  بجز شوقِ وَصلَت ندارم هَوَس

  شَفیقِ عظیم ، عشق و یارِ منی

  تمامِ وجودم  پر از مِهرِ توست

  چراغِ شب و شامِ تارِ منی

  رهایم مَنِ عاشق از بندِ غیر

   توآن صاحِبِ اختیارِ منی

  همه کاینات سر به تعظیمِ توست

  به نامَت قسمْ ، افتخارِ منی

  من آن عاشق بیقرارِ تو أم

  تو معشوقِ من ، در کنارِ منی .

 

                             شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان

                                     تابستانِ ۱۳۹۶

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۸
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">