آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

SHABNAM VA GOL

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ

         شَبنَم و گُل

 

  سحر ، یک شَبنمِ صُبحِ بهاری

  روان شد سویِ دشتِ لاله زاری

  چنین گفت با عَطَش آن گُلِ به شَبنَم

  خبر از حالِ زارِ من نداری

  مرا داغیست ز هِجرِ غُنچه ای ناز

  که میسوزد چو من در هَمجواری

  ندارم شوقِ وَصل از بهرِ رویَت

  که نَم بر بَرگِ خُشکِ من بِیاری

  برو ما را رها کن با غمِ خود

  به دیدارت ندارم چشمِ یاری

  عَطَش دارم ولی از نَم گذشتم

  دلم خو کرده با این غَمگُساری

  گُلی پژمُرده ام در دشتِ تِشنه

  شِگردَم طاقت است و پایداری

  ستایِش مُختَصِ پروردگاریست

  که دارد حِکمَتی در هر دیاری .

 

                      شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان

 

                              بهارِ ۱۳۹۶

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۱ سام نجفی نیا
فوق العاده بود مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">