آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

ESHGHI DEGAAR

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

                            عشقی دگر

 

  عشقِ مرا یار خریدار نیست

  شوقِ دگر بر دلم اینبار نیست

  از شَررت تا به سحر سوختم

  طاقت و نایی به دل زار نیست

  خیمه زدی بر دلِ مجنونِ من

  عاشقم اما ، هَوَسِ یار نیست

  در گُذر از حادثِ این لحظه ها

  فکرِ مرا لحظه دیدار نیست

  ای که طبیبی  به دلِ عاشقم

  آمده جان بر لب و بیمار نیست

  در دلِ تاریکیِ مأوایِ من

  نورِ چراغی به شبِ تار نیست

  تابِ رُخَت بُرد مرا تا جُنون

  جور و جفا کردی و انکار نیست

  سوی کسی رَو که دلت میرود

  آمدنت سویِ من اجبار نیست

  پا بِنِه داوود به راهی دگر

  راهِ تو سهل است ، که دشوار نیست .

 

                                       شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">