آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

OSTAD

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۲ ق.ظ

 برایِ استادم ( برادرم ) ، سلطان مُرادِ جمشیدیان ، که هُنرِ شعر و شاعری

  را از کودکی  درمَحضر و  محفلِ اُنسش  فرا گرفتم و پیروِ سبکِ او هستم ،

   بر دستانِ  پدر گونه اش  بوسه  میزنم  و بر این  بوسه  افتخار  می کنم ،

    هرموفقیت ، پیشرفت ، و افتخاری را که درعرصهٔ شعرو ادب کسب میکنم

      مدیونِ مَهارت و تسلطش بر شعرِپارسی و انتقالِ تجاربش بر خود میدانم:

 

 همیشه  در دل  و  یادم  ،  تو  بودی

   دلیلِ  اینکه   من  شادم  ،  تو  بودی

    اگر  هم   طبعِ   شعری   دارم  اکنون

     درآن شک نیست ، که استادم تو بودی

 

     هرکجا که هستی ،

 

                   شاد باشی

 

                دوستَت دارم استاد 

 

                            توعشقِ منی .

 

                                                          شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان

                                                                 بهارِ ۱۳۹۶

  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">