آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

DAR BAZME SHERE MAN

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

              در بَزمِ شعرِ من

 

  در   بَزمِ  شعرِ من  بیا   ،  مُشتاقِ  دیدار تو ام

  تو  شبنمِ  افتاده ای  ،  من  گُل  به  گُلزار تو ام

  تابِ  نگاهِ  مستِ  تو ،  خمیه زده  بر  جانِ  من

  ای  نوگُلِ   لیلی  رُخَم  ،  مجنونِ  رُخسار تو ام

  مَحو  و  پریشانم  مکن  ، آشُفته  حیرانم  مکن

  غم را  ببر  از این  دلم ، چون عاشقِ زار تو ام

  میسوزد این دل در تَبت ،خوکرده ام من با غمت

   کُهنه  طبیبِ  این  دلی ،  ای آن که  بیمار توام

  عشقِ  زلیخایی   تویی ،  سُلطانِ  زیبایی  تویی

  من یوسفِ  سرگشته ای ،  در آن شبِ  تار توام

  با رأی و  حُکمِ عاشقی ،  در دام و بند افتاده ام

  من عاشقِ محکومِ عشق ،  سررفته بر دار توام

  برما نظر کن  یکدَمی  ،  ما را رها کن ازعَطَش

  جا خوش نما اندر دلم  ،  امشب  گرفتار  تو ام .

 

                              شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان

 

                                                  فروردینِ ۱۳۹۶

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۹
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">