آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

KHALVATE MAN VA MAASHOGHE AAM

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

     آنچه که در خلوتِ من و معشوقه ام گذشت ،

    در خلوتِ من و دختری که تمامِ دنیایِ من است:

 

                                           قصهٔ عشق

 

  مَعشوقِ من شبی گفت  ،  داغِ غمِ که داری؟

  از بهرِ دوریِ کیست، که اینگونه  بیقراری؟

  گفتم  که  عاشقم  من  ،  میلِ  رُخِ  تو  دارم

  گفتا   تو   هم   خبر  از ،  حالِ   دلم  نداری

  گفتم  که داغِ  عشقت ،  بر  جانِ  من  فتاده

  گفتا   که   میرسد  سر   ،   ایّامِ  غمگساری

  گفتم  که  قامتم  بس ،  خَم  گشته از  جدایی

  گفتا  حَذَر  کن  از این ، اندوه و  گریه زاری

  گفتم به بزمِ من آیِ  ،  تا  دل  دهم  به  نازَت

  گفتا   در    انتظارم   ،    تا   موسم   بهاری

  گفتم چو شَبنمِ صُبح ، بر برگِ من  تو بِنشین

  گفتا  که خواهم افتاد  ،  بر  تو  که  گُلعُذاری

  گفتم که  در  جَوارت   ،  ماندن  شد  آرزویم

  گفتا که ماهِ من شو  ،   ای  عشقِ  بختیاری.

 

                                                شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان ،

                                             مُتِخَلِص به سِتین

                                                              نوروزِ ۱۳۹۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">