آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

AVARDGHAHE ESHGH

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ب.ظ

                  آوردگاهِ عشق

 

  سوختم من از عَطَش ، امشب  تو بارانم بده

  چون   کویرِ  تشنه ام  ،  آبِ   فراوانم   بده

  مست کن حالِ مرا، با جُرعْه مَی از ساغرت

  نِکهتی و  بویِ خوش  ،  از لاله زارانم  بده

  گشته ام  آواره ای  بی خانمان ، اندر پَی ات

  راهِ  و رسمِ  عاشقی  ،  در  شامِ  تارانم  بده

  حال و روزِ این دلم ،  سرد و زمستانی  شده

  در  گُذر   از  انتظارِ   من   ،    بهارانم   بده

  همچو مجنونم بشوقی ،  تا که  آیم  سویِ تو

  جِلوه ای از رویِ خود ، چون  گُلعُذارانم  بده

  من  گِدایِ  درگَهِ  کویِ  تو ام  ،  ای  ماهِ من

  همنشینی    در    جوارِ    شَهسوارانم     بده

   گشته ام اینک مُهیّا ،  تا  زنم دل  را به بَحر

   گویِ  عشق و عاشقی ، در  کارزارانم  بده .

 

                      شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان ، مُتِخَلِص به سِتین

                                                         نوروزِ ۱۳۹۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">