آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

ESHGHE KHIALY

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

 

                 عشقِ خیالی

 

  شبی  لیلی  رُخی   بر  ما   نظر  کرد

  تبِ  عشقش   دَمی  بر  دل   اثر کرد

  نگاه   چشمِ   او   پُر   از   شَرَر بود

  غم  و   اندوه  را   از  سر  بدر  کرد

  رُخش چون قُرصِ مَه   آتش  بپا کرد

  قَدَ    رعناییش    شوقم     بسر  کرد

  بدستم     تا    گرفتم    زلفِ    نازش

  به زلفِ او   دو چشمم  بس  نظر کرد

  هلالِ       آن       کمانِ      ابروانش

   دلِ  بیتابِ  من   را  در  به  در   کرد

   هَوَس    کردم    به   باغِ  لیمووانش

   به  دل   تابِ  عَطَش   را  بیشتر کرد

  شرارِ     بیکرانْ     لب های   داغش

  عَطَش   را    بر   لبانم    بارور   کرد

  به خوابِ خوش  که رفتم  آن صدایش

  مرا   بیدار   ز   خوابِ   مختصر  کرد

  پریدم    من   ز   خوابِ    لیلی   خود

  خیالِ   خوش   مرا    دیوانه تر   کرد.

 

                                            شاعر معاصر :  داوود جمشیدیان

 

                                                                آبان ماه ۱۳۹۵

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۸:۲۰ فروشگاه سارین
سلام آقای جمشیدیان بسیار زیبا بود ، آرزوی موفقیت براتون دارم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">