آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

GEREFTARE TO

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

           گرفتارِ تو

 

  به عشقِ  خود  گرفتارم  تو کردی

  اسیر و عاشق ، اینبارم  تو کردی

  زدی    خیمه    بجانم   با  نگاهت

  روان  در هر  شبِ  تارم  تو کردی

  شدم  آواره چون مجنون به صحرا

 عَطش چون گُل به گُلزارم  تو کردی

  من  از   روزِ   ازل  عاشق  نبودم

 هم  آغوشِ   دلِ   زارم    تو  کردی

  به چشمم  بس نمودی ناز و عشوه

  به  نازِ  خود   خریدارم   تو  کردی

  بهاری   داشتم   من   در  زمستان

  خزان بر رنگِ  رُخسارم  تو  کردی

  به نیکی   نامِ   خوبی   داشتم   من

  نشانِ  بد   به   َانظارم   تو   کردی

  غمِ   عالم    نهادی    بر    دلِ   من

  به  تقدیرش  سزاوارم  تو   کردی .

 

                        شاعر معاصر : داوود جمشیدیان ، مُتِخَلِص به سِتین

 

                                                 خزانِ ۱۳۹۵

  

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">