آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

LOVE

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

      معشوقِ من

 

  ای گُلِ نازی که بهار منی

  روشنیِ مَحفلِ تار منی

  ناز مکن با دلِ شیدایِ من

  تو همهٔ صبر و قرار منی

  سوخت لبم در عَطَشِ بوسه ای

 در گذر از عشق تو یار منی

  بهرِ وصالِ  تو پریشان شدم

  قبله گاه این دلِ زار منی

  نیست گُلی همچو رُخِ نازِ تو

  نِکهت خوش رو به دیار منی

  مستِ دو چشم و رُخ و زُلفَت منم

  جلوه گاه چشمِ خُمار منی

  با تبِ عشقِم تو مَحَک میخوری

  ای که در این گوی قُمار منی

  جز تو نباشد به دلم آرزو

  مونس و همراه و جوار منی

  آمده پایَت به درون دامِ من

  غزالِ زیبای ! ،  شکار منی .

 

  مهرماه ۱۳۹۵ --- داوودِ جمشیدیان (سِتین )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">