آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

GOLE LILIROKHE MAN

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ

                  گُلِ لیلی رُخِ من

 

  ای  گُلِ  لیلی رُخِ من ، که این همه  ناز میکنی

  به جرمِ عشق  مرا چنین   غَرقِ  نیاز   میکنی

  می کِشی ام تو درعَطَش،می بری ام توتا جُنون

  بگو به من  که غُنچه لب ،  بهرِ که باز میکنی؟

  در  شبِ  بیقراری ام    ،    دامِ  نیاز   می نَهی

  به ناز و عِشوه ات   مرا   ،  بنده  نواز میکنی

  گَه  به نگاهِ  مَستِ خود  ،   تیرِ غَمَم  تو میزَنی

  گَه به سرایِ عشقِ  من  ،  تاخت و تاز  میکنی

  بانگِ جَرَس  که میزنی  ، خوف  فَواره  می کند

  خَنجَرِ کین  به قلبم  از   اوجِ  و   فراز    میزنی

  داغ و  شَرَر که  می نَهی ،  بر تنِ نیمه جانِ من

  بَذر  کُدورَتَت  به  دل   ،  یک  شبه  یاز  میکنی

  فکرِ من این شده  همه  ،  تا که رِسَم  بسویِ تو

 بر سرِ راهِ   عشقِ  من   ،    راه  به ماز  میکنی

  آمده ام  به تنگ  از  ،   خونِ دلی  که خورده ام

  از دلِ عاشقم  چرا    ،   سَلبِ   جواز  میکنی ؟.

 

  شاعرِ مُعاصر:  داوودِ جمشیدیان ( سِتین)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">