آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

عشقِ من ، خالقِ من

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ

 

 

   من هُنرمند نیستم ، هُنرمند خالقِ من است ، خداوندی که به من آموخت تا با

   آرایشِ کلمات عظمت و بزرگی اش را به قلم بکشم .      

 

  در دلِ بُستان   ،  گُلِ ناز منی

  گُل که نگو ! ، غُنچهٔ باز منی

  پی نَبَرَد جز تو  به رازم کسی

  ای گُلِ من  ،  محرمِ راز  منی

  جز رُخِ تو  نیست مرا قبله ای

  سَجده گه  و    قبلهْ نماز  منی

  نامِ  تو    گُواژهْ  زبانم    شده

  تو  همهٔ   راز  و    نیازِ  منی

  نیست  کسی  حدِ   بلندایِ   تو

  در نِگَهم  ،   اوجِ   فراز  منی

  خالقِ  پیکی   به  میانِ    حرا

  ربِ رسولت   به  حجاز   منی

 عشقِ منی،ای همه معشوقِ من

  دستِ   هُنرمند ِ   طرازِ   منی .

 

  شاعرِ مُعاصر :  داوودِ جمشیدیان ( سِتین )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">