آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

برایِ غزاله دخترِ خیالِ من :

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

  مرا  شوقیست    به    دیدارِ  غزاله

 اسیرم      کرده      رُخسارِ    غزاله

 تبِ    عشقش    زده    آتش    بجانم

 شدم   آن      عشقِ      بیمارِ  غزاله

 به    بُستانم     فِتاده     نقشِ  رویَش

 که   تا   گردم   من   آن   خارِ  غزاله

 چو   شَبنم    که   بیوفتد  در  سحرگاه

 گُلِ   عاشق     به    گُلزارِ   ،  غزاله

 عیان شد شوقِ  وَصلَش  بهرِ  این  دل

 به   نقل   و    گُفت   و   اقرارِ  غزاله

 قدِ  رعنایِ شِمشادش چه زیباست !!!

 به    زیبایی     در    اَنظارِ   ،   غزاله

 به   بزمِ   شعرِ  من   آمد   گُذر    کرد

 به   سر   شوقش  چه بسیارِ   غزاله!

 نباشد  شوقِ  وصلش  جز به  این  دل

 به     عشقِ     غیر      بیزارِ   غزاله

 نگاهم را چه خوب  میخواند این  دُخت

 نوینْ        معشوقِ     معمارِ     غزاله

 وجودم     را   سراسر   کرده   تسخیر

 شدم       آن     نُقطهْ     پرگارِ   غزاله

 شده    آن     مونسِ      تنهاییِ    من

 غمم      را     جمله    غمخوا رِ غزاله

 خیالش   کرده   این   دل   را   پریشان

 بماندم       من    در   افکارِ    غزاله .

 

 شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان مُتِخَلِص به سِتین

            ( مارسِ 2016 میلادی --- بروجرد )

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۸ گـــــــــ♥ــــــلاره
خیلی زیبا بود
واقعا ممنونم استاد جمشیدیان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">