آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

www

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ق.ظ

   تنها عشقِ من

 

بُرد   مرا   در   عَطَش   ،   آن  رُخِ  زیبای  تو

بسته   قراری   دلم   ،   با  دلِ  شیدای  تو

نیست  مرا   طاقتِ    ،  دوریِ   رُخسارِ   تو

تا که  شَوَم  همدم  و   مونسِ    شبهای تو

خوابِ  من آمد  رُخَت ، گشت دل آشُفته ات

سوخت  تنم   تا  سحر  ،  در  تبِ  رویای تو

زد به سرم شوقِ وَصل ، در شبِ تنهایی ام

در  هَوَسِ  بوسه ای ،  بر  سرِ  لب های  تو

تا  که   فِتادی   دَمی    در   نگه   و  خاطرم

در   نظرم   نقش  بست  ،  قصهٔ  فردای  تو

ای  گُلِ   لیلی   رُخَم   ،   زود  بیا   در  دلم

شد  دلِ  مجنونِ من   ،   عاشقِ  تنهای  تو

سر به هوا شد کنون  ،  خسته دلِ عاشقم

نیست  در  اَنظارِ او  ، چون رُخ و  سیمای تو

 

شاعرِمُعاصر:داوودِ جمشیدیان مُتِخَلِص به سِتین

              نوروز ۱۳۹۵ --- ایذه ( خوزستان )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">