آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

SEPIDEYE ESHGH

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

   سپیدهٔ عشق

 

ای  گُلِ  خوش  نگارِ من   ، بیا  به  بزمِ  دیده ام

برایِ   وصلِ  رویِ  تو   ،  چه  رنجها  کشیده ام!

نموده ای تو خسته ام ، ز بس  که  ناز  کرده ای

من  از  میان عِشوه ها  ،  نازِ  تو   را   خریده ام

مثالِ   سایهٔ   خیال    ،   دلم   فتاد   در  پی ات

ای  که   تمامِ   عُمر   را   در   پی  تو  دویده ام

گُذر  نمود   دیده ام  ،  به  شوقِ  وصل  تا سحر

میانِ   جمعِ   لیلیان    ،   بسانِ    تو   ندیده ام

شرارِ  عشقِ تو  زده ، ز بس که  شُعله  بر  تنم

عیان شده    فغانِ  من   ،   ز  قامتِ  خمیده ام

شبی  که  با نگاه خود  ، تو آمدی  به خوابِ  من

به  خوابِ نازِ  عاشقم  ،  طعمِ  لبت  چشیده ام

نِشستَمی  به بامِ تو   ،  زدی  به  تیرِ خود   مرا

ز رویِ خُشک شاخه ای ، به شاخه ای پریده ام

شکسته شد   دلم  از آن  جفایِ   بی وفایی ات

قسم  به قطره قطره های اشکِ  خون چکیده ام

ندیده ام  به عُمر خود  ، چو  روی و  سَروْ  قامتت

حکایتِ    تو   را    ز    راویان   بسی   شنیده ام

خوش آندَمی که سر رسد ، خزانِ عشقِ من دگر

به چشم و دیده ام دَمی ، که سر زده  سپیده ام

 

شاعرِ مُعاصر : داوودِ جمشیدیان مُتِخَلِص به سِتین

                           نوروزِ ۱۳۹۵

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">