آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

SHEKOFEHE

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

در وَصفِ شِکوفه هایِ بهاری که دیدنشان ، زیباترین جلوهٔ  هُنرِ آفرینش را در ذهنِ هر بیننده ای تداعی می کند .

 

   شِکوفهٔ بهاری

 

مَستم  نموده  عَطرَت  ، شکوفهٔ   بهاری !

بُردی   مرا    زِ   بویت  ،  تا  مرزِ   بیقراری

زیبایی ات عَیان  کرد ، شوقِ  وِصالِ من را

چون خود به دشت و صحرا،همتا دِگرنداری

گشت از رُخَت تَراود ،برقلبِ چشمه ساران

تا  که   گُذر  کند  بر ، هر  جوی و جویباری

می اُفتد  از  نگاهت ،  گُل قطره هایِ باران

تا بر  سرِ گُل و خار  ، چون  شَبنمی بباری

سالی  در  انتظارت    ،    بیتاب  و  بیقرارم

با من بگو زِ نوروز  ،  اکنون  خبر  چه داری؟

با   خنده و   تَبَسُّم  ،  از  تو  نشان  گرفتم

تا  داغِ  این  دلم  را  ، تو  از   فَلَک   دراری

خوش آمدی  گُلِ من   ،   با   مُژده   بهاران

تا   بار   بندد   از  دل  ،   ایامِ    غَمگُساری

دل  را  ببر   به  بزمِ   شادی   و    مهربانی

دارم من از تو هر دَم   ، چشمِ  امید و یاری

در وَصفِ آن جمالت ، سِتین غزل  سروده

تا  این غزل   به  دفتر ، مانَد  به   یادگاری .

 

 شاعر معاصر : داوود جمشیدیان ، متخلّص به سِتین

                        نوروز ۱۳۹۵
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">