آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

O S T A D

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

برای استادم : کسی که شاعری و سرودن شعر ( در تمامی قالب ها ) را در محضر و محفل انس او فرا گرفتم و در شعر پارسی پیرو سبک او هستم ، گرچه باور خیلی ها بر این است که شعر و شاعری هنری ذاتی و خدادادیست و اکتسابی نیست ، اما نظر من بر این باور است که من بعنوان شاگرد وی هنر شاعری ام را مدیون تخصص و مهارتی میدانم که در نهاد وی بوده و از وی به من انتقال یافته است

 

 

برای استادم

ای که در شعر و ادب  همواره  استاد منی

مایهٔ  فخر  من  از   هر  لحظهٔ   شاد  منی

تو به من آموختی ، تا شاعری نامی شدم

تا  ابد  در  فکر و  در   اندیشه  و یاد  منی

 

                              شاعر معاصر : داوود جمشیدیان متخلص به سِتین

                                                   زمستان ۱۳۹۴

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">