آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

مرا نیز با خود ببرید

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

تو    رفتی    و    ،    من    ماندم   و   این   دلِ    شکسته ام

ای کاش    می دانستی    که     بپایِ    عشقت نشسته ام

به  سراغت که   می آمدم   می دیدم   آن  خمِ  ابرویِ  تو  را

که خم می شد و با اَخم می گفتی: از این عشق خسته ام

بردی      مرا      به      زندانِ      جفا      و      آتشم   زدی

می سوختم و  اما دلخوش به این بودم که از  بندِ  تو  رسته ام

انگشت   ندامتم    هر    دَم   به    کُنجِ لب  بود  و   می گفتم

نفرین   بر   منِ   عاشق  ،  که  عمری  به   تو   دل  بسته ام

ما را  چه  حاصل  از  این  عمرِ  عَبَث    در    سرابِ    زندگی ؟

که  همه اش  در خواب  می دیدم  که  از  کمندِ  تو  جسته ام

رسید   وقتِ   رفتن   و   ندیمان   همه   مُحیّای   سفر  شدند

فریاد برآوردم مرا نیز با خود ببرید،که من هم ازهمان دسته ام .

 

 

دی ماه ۱۳۹۴ --- سِتین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">