آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

فریاد شعر من

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ب.ظ

 شعرِ من پیغامِ ادبیِ صلح و دوستی و آرامش به

تمامِ مردمِ جهان است .

 

 

شعرِ من    فریادِ   یارانِ   شب  است

شِکوه های   درد مندانِ   شب  است

شعرِ من   بیزار  از جنگ است  و  کین

شعله ی افتاده  بر  جانِ  شب  است

شعرِ  من    نقل   از   تعامل می کند

حرف هایِ   راد  مردانِ   شب   است

شعرِ من عشق است و شورِ عاشقی

شورِ  آن  عشاق  و  رِندانِ شب است

شعرِ من   در   مسلخِ   جور  و   ستم

یادگارِ    شب   نوردانِ    شب   است

شعرِ من   پیغامِ  صلح  و  دوستیست

آن نگاه شاد    و خندانِ  شب  است .

 

 مرداد ماه ۱۳۹۴---  سِتین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">