آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

تو همه دنیای منی

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

 چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه بهتر که دنیایِ

من شدی ، ای فرشته ی مهربانی ، ای دخترِ خیالِ من ، و ای عشقِ من .

 

 

تکیه  بر  عشقِ  تو  کردم   ،   عاشقِ زار توام

تو طبیبِ  عشقی  و  ، من عشقِ  بیمارِ  توام

تا  بسویت  میکِشی  هردَم  مرا  اندر  پی ات

دلخوش از  آن میشوم  ،  تا سر رسد دیدارِ تو

کاش با  شیدا دلت  یکدم  شوی  مهمانِ  من

من فدایِ  آن  دلت  گردم   ،    شوم  دلدارِ تو

مست گشتم من   ز  بویِ آن  تنِ مشکینِ تو

خوابِ نوشینِ  تو رفتم   ،  کی شوم بیدارِ تو ؟

خوش به قلبم آمدی عشقم،شدی دنیایِ من

تو گُلِ زیبایِ من  باش  ،   تا شوم  من خارِ تو

حُزن و اندوه کم کن ای داوود ز بهرِعشقِ خود

عاقبت   از   ره  رسد   ،   آخَر  خبر  از  یارِ  تو

 

مرداد ماه ۱۳۹۴ --- سِتین

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

سلام چطور عکس پشت قالب رو عوض  کردی؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">