آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

من و تو وسکوت

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

هر وقت دلتنگ می شدم 

                  هوای دلم بارانی بود .

         مجبور می شدم میزبان تنهایی ام شوم،

                     حضورم در لحظه ها گم می شد،

   تنها تیک تیک صدای ساعت دیواری اتاق خوابم

                     مرا نوازش می کرد و به اوج می بُرد .

روزهای با تو بودن در خاطرم 

              مرور می شد،

روزهایی که من بودم و تو و سکوت

            ودیگر هیچ کس نبود .

تو تنها بهانه بودی برای نفس کشیدنم،

              کاش می توانستم سکوتت را ترجمه کنم

تا بهترین مترجم دنیا شوم

                                 من می گفتم و تو  گوش میدادی 

من بودم ، تو و سکوت و ...................................

 

مرداد ماه ۱۳۹۴ --- سِتین

             

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">