آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

@

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

غزلِ : گرفتارِ عشق 

 

شاهکاری جدید در  ادبیات پارسی جهان

 

کاری از  رسانه هنری ادبی : آوای شعر من 

 

نویسنده و شاعر معاصر : داوود جمشیدیان 

 

 

یک شب از عهدِ جوانی  ، عشق  دامانم گرفت

شد  گریبانگیرِ من  ،  آنگاه  که  سامانم  گرفت

خیمه زد در روح و جانم ، عقل و  هوشم را ربود

همچو عزراییل آمد   ، هستی  و   جانم  گرفت

من  ندانستم  که  عشق  ویرانگری ها   میکند

خوش نمود  احوالِ من  ،  آنگاه   گریبانم  گرفت

سر که  زد  ناخوانده  و شد  همنشینِ این دلم

میزبانی   و  بساط   و  بزمِ   آن   خوانم  گرفت

عمر من طی شد زجورِ  بی وفایی های عشق

در  گذر   از  عمر   آمد   ،  حالِ   حیرانم  گرفت

بُرد از کَف  آن وجودم  را ،  اسیرش  چون شدم

عشق ویرانگر   همه   نای  و   توانم   را  گرفت

کاش می دیدم به چشمم ، لحظهٔ  ویرانی اش

روزِ خوش  هرگز  نبیند  ،  آن که  ایمانم  گرفت    .

 

مرداد ما ه ۱۳۹۴ -   داوود جمشیدیان ( سِتین )

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">