آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

عشقِ من ، دنیای من

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ

ای کاش من نبینم ، یک لحظه از غَمت  را

یا  کاش  نشنوم  من  ،  فریادِ   ماتَمت  را

چون  آمدی  به  دنیا ، دنیای من شدی تو

بر من تو هدیه کردی ، با خود تو عالَمت را

 

خرداد ماه 1394 --- داوود جمشیدیان ( سِتین )

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۶ محمدحسین جوادی
وبلاگ خیلی مفید و جالبی دارید.استفاده کردیم.
فقط قالب وبلاگت رو تنظیم کن که به صورت کاشی کاشی نباشه.
لطفا به وبلاگ منم سری بزنید.فقط نظر یادتون نره.
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">