آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

عشقِ من ، مَهدیِ من

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ

به بهانه ی فرا رسیدن نیمه ی شعبان خجسته زاد روز ولادتِ با سعادتِ دوازدهمین اخترِتابناکِ آسمانِ امامت و ولایت ، مولایم آقا امام زمان ، صاحبِ زمین و زمان ،حضرت امام مهدی ( عج ) و عرضِ تبریک و شادباش این عید سعید به تمامیِ شیعیانِ جهان و عاشقانش .

 

جانم فدایِ مَهدی

 

خوش بحالِ من که مولایم مَهدیست

 

 ( عشقِ من ، مَهدیِ من )

 

منم  آن  عاشقِ سیمایِ مهدی

شدم   خارِ   گُلِ   زیبای  مهدی

برای    دیدنش     دل    بیقرارم

فدای   آن   دلِ  شیدایِ  مهدی

نباشد  در  دلم  جز  وصلِ رویش

همه  خوابم شده  رویایِ مهدی

دلم   بیتاب   گشته   بهرِ    مولا

همه  دنیایِ  من  دنیایِ  مهدی

شدم   مَحوِ    جمالِ    بیکرانش

امان   از   قامتِ  رعنایِ  مهدی

نِدا سرداد  جبریلِ یَمین  گفت  :

نباشد در  جهان  همتایِ  مهدی

منو  این  جانِ   ناقابل  که  دارم

کنم  آن  را   فدایِ   پایِ  مهدی

امام  عصرِ  ما   آیینه ی  ماست

در آن کی میشود پیدای مهدی؟

تمامی ِ  جهان  در  انتظار  است

که  آید سر   رسد  آقای  مهدی

شده  نامش  شکوهِ   دفترِ   من

تمامِ شعرِ  من  ، معنایِ  مهدی   .

 

شاعر معاصرایران  :  داوود جمشیدیان          ---  خرداد ماه 1394 نشانی اینترنتی : www.avayeshereman.blog.ir----- www.ashareman..ir ----- www.naghmehayeman.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
داوود جمشیدیان

نظرات  (۲)

سلام ؛
این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : آیا این مرد به خواب شما هم آمده ؟


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۵ ذره ی ناچیز
احسنت
خیلی خوب

یامهدی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">