آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

سارقِ دل ِ تنهای من

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

با  نگهت  این دلم  عاشق شده

داغ   تر   از   داغِ  شقایق  شده

مَحو    شده   در    گذرهِ   انتظار

همنفسِ    اوجِ    دقایق    شده

در  ره  عشقِ تو  یه رنگی شده

با  دلِ  تو  صاف  وَ  صادق  شده

در    نگهم    از   همگان   برتری

بهر من این عشقِ تو لایق شده

رفته   به   یغما  دلِ  تنهای  من

چشمِ  تو  غارتگر و سارق شده

سوخت  دلم  در  تبِ  بیتابی ام

بر  دلِ  من عشقِ تو فایق شده

 

اردیبهشت ماه 1394 --- داوود جمشیدیان ( سِتین )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۲)

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۳ زهرا از اصفهان
عالی بود 
بسیاااااااااار زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">