آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

$$$

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ق.ظ

غمِ بی تَرَحُم

 

ای غم چرا زدی تو ، آتش به عمقِ جانم؟

دردی کشیده ام من ، تا مغزِ استخوانم

من آه سرد کشیدم ، تو آمدی سراغم

با ما چها تو کردی ؟، هرگز من این ندانم

آنگاه که لانه کردی ، در قلبِ عاشقِ من

فریاد زدم ز بهرِ ، آن دردِ بیکرانم

کردم صبوری ای غم ، با حالِ زارم هر دم

تو سالها کشیدی ، خط نشان بجانم

دارم حکایتی از ،دردِ درونِ این دل

رازی نهفته دارم ، افسوس که بی زبانم

صد بار پیشه کردم ، تحمل و صبوری

تا که بگویم از این ، دردِ دلِ نهانم

رها شدی تو از دهر ، چون آمدی سراغم

کردی مرا تو با آن ، تیرت همه نشانم

چون که نشست تیرت ، بر آن تازه نهالم

بردی به غارتِ خود ، آن موسمِ جوانم

ویران نمودی ای غم ، این دلِ عاشقم را

نشاطم را گرفتی ، بردی تاب و توانم

تو آفتی ز دهری ، من سنگِ آسیابم

تو غمِ بی تَرَحُم ، مَنَم  جمشیدیانم   .

 

اردیبهشت ماه 1394 --- داوود جمشیدیان

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۴
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۲ زهرا از اصفهان
بسیار عالی استاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">