آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

داغِ گُل

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ

مو دلُم تنگِ سی گُل اَرسام ایان لَم

چه کُنُم وا ایهمهِ بد بختی وُ غم ؟

هر شَو هی مِن فِرگِشَم یا مِن خیالُم

تَش وهِ جونُم ایوَنهِ عَذاو وُ ماتم

داغ نها مِنهِ دلُم تا وهِ قیامت

چی تَرکهِ تَره انار کَدُم اووی خَم

روزگار وامو نساخت تَش وَند وه جونُم

غَمِنهِ ایاره سیم هردَم و هردَم

ای خدا مونه بکُش تا دی نَمَهنُم

کاشکی که مو نو گُلن بِوُردی وا هم

 

اردیبهشت ماه 1394 --- داوود جمشیدیان ( سِتین )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۲)

۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۵ حامدشفیعی
سلام من اهل شیراز هستم عاشق یه دختر خرم آبادی شدم و اینجوری شد که عاشق لهجهء زیبای لری شدم بهم سر بزن وبم آپ نشده خیلی وقته اما بیا تلگرام09366480130
۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۴ real psychic readings
راه شما برای توضیح دادن همه چیز در این پست واقعا لذت بخش است، همه می توانند بدون آن دشوار درک کنند
خیلی ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">