آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

مو دِلُم تنگهِ سی مال

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ

مو دِلُم تنگهِ سی مال

 

اَرس اِوی مِنِه تیام ، وُ مو دِلُم تنگهِ سی مال

مَندیرُم  وهِ مال بیام ،که مو دِلُم تنگهِ سی مال

مِنِه شهر جا نیگروم وُ خَش خار حالُم بَده

یوفتُم یاد کوچیری یام ، وُ مو دلُم تنگهِ سی مال

ایچو هیشکی نیپُرسه زهِ حال و احوالِ کسی

دِی هیچوقت وهِ شهر نی یام ، وُ مو دِلُم تنگهِ سی مال

هی یوفتُم یادِ گلی که ای حرفِن هَمَش ایزی :

هرجا رِی مو وات اِیام  ، وُ مو دِلُم تنگهِ سی مال

دیدنِ دام وُ گلی آرمونی اووی مِن دِلُم

کاشکی که بِرُم تَی دام ،وُ مو دِلُم تنگهِ سی مال

ای خدا رحَمی بُکُن  وهِ حالِ زارهِ دِلِ مو

بِرِسون مونهِ وهِ کام ، که مو دِلُم تنگهِ سی مال

 

اردیبهشت ماه 1394 --- داوود جمشیدیان ( سِتین )
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵
داوود جمشیدیان

نظرات  (۱)

سلام استاد  من بختیاری هستم و افتخار میکنم که بختیاری هستم . من از طایفه شهنی هستم متولد مسجدسلیمان و دانشجوی دانشگاه آزاد نجف آبادم . باعث افتخار است که همتبار شما هستم  و شما افتخار من و ایل و تبار منید براتون آرزوی موفقیت دارم .   همیشه شاد و سر بلند باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">