آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

دلتنگی

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

دلِ تنگــــــــم هوای یار کرده


هــوای دیدنِ دلـــــــدار کرده


شدم مشتـــــــــاقِ دیدارِ رخِ او


که عشقِ او مرا بیمــــــــار کرده


به خوابِ زلفِ مشکینش که رفتم


مــــرا از خوابِ خود بیدار کــرده


نگـــاهم کرد و مجذوبش شدم من


زعشقِ دیگــــــــــری بیـــزار کرده


به بستـــــــان و به دشتِ بیقــــرارش


خودش را چون گلِ بی خـــــار کرده


خرداد 1393 داوود جمشیدیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">