آوای شعر من

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۶/۰۸
    .
آخرین نظرات

برایِ مادرم

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۴۰ ب.ظ

 مادرم یک زن روستایی بود ، از ایل بزرگِ قشقایی ، فرشته ای از نسل فرشتگان ،

  برای مادرم که معنی عشق را فقط در نگاه مهربانانه اش یافتم :

 

 

 

                               {  برای مادرم }

 

 

شکوه عشـــــق را من ، در نوای مــــــادرم دیدم

 

 

وفـــایی را اگر دیـــدم ، وفـــای مـــــــادرم دیدم

 

 

 

نوایی خوشتــــر از صوتش در این دنیـــا ندیدم من

 

 

که اوج مهـــربانی را ، صـــــدای مــــــادرم دیدم

 

اگر  جان  داشت  ارزش  تا  ،  فـدای  او  بسازم   من

 

 

تمـــام هستی خود را ، فــــدای مـــــــادرم دیدم

 

 

 

عجب آرامــــشی دیــدم در این دنیــــای رویــایی !

 

 

که من آرامشــــم را  ،  با لالای مــــــادرم دیدم

 

 

 

اگر در خـــاطرم هر دَم هــوای عشــــق سر می زد

 

 

چه عشقی بود که آن را ، با هوای مــــــادرم دیدم

 

 

 

سرودم شعــــــر زیبایی بپـــاس لطـــف و ایثارش

 

 

که من این شعــر زیبـا را ، عطا  بر مــــــــادرم دیدم

 

 

 

خـــــدایا روح پاکـــــش را به شادیهـــا مزیّن کن

 

 

چــه فضــل و هیبتی من در ، خدای مــــادرم دیدم !

 

                             

 

 

              اسفند ماه1392 داوود جمشیدیان ( سِتین )

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
داوود جمشیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">